top of page
AdobeStock_389843444.jpeg

מרכזיה בענן

לעסקים כולל ממשק רב ערוציות ותכונות מתקדמות!
הפתרון המתקדם ביותר לתקשורת טלפוניה לעסק המשלבת רב ערוציות וממשקים רבים למתן מענה לכל צורך ולכל עסק.
באמצעות שילוב מסרונים, ממשקים סלולריים, אינטגרציה למערכת CRM ומערכת ניהול מתקדמת ואינטראקטיבית.

 

מרכזיה בענן לעסקים - קונקט הינה הפתרון האולטימטיבי לעסקים וארגונים המספק מענה כולל ומושלם 
לתקשורת טלפוניה מקצועית ואיכותית יחד עם כלי ניהול מתקדמים.


פתרון המרכזיה שלנו מסופק ללקוחות בהתאמה אישית עבור הארגון וצרכיו תוך דגש על יעילות, חסכון בזמן והגברת השירות ללקוחות באמצעות ממשקים ותכונות רבות כגון: נתב שיחות עסקי חכם, ניהול תורים, הקלטת שיחות, ניהול שיחות ועידה וכל כלי הניהול הנדרשים לארגון על מנת ליעל את התקשורת שלכם מול הלקוחות שלכם.

באמצעות מרכזיה בענן קונקט תוכלו לנטר את שיחות הטלפון ולבקר את טיב השירות שאתם מעניקים ללקוחותיכם, מדידת זמני המתנה וזמן למענה, תמיכה בהעברת שיחות כולל תמיכה בזמנים שונים של שעות הפעילות וזאת יחד עם פיצ'רים משולבים של רב ערוציות הכוללים שליחת מסרונית (SMS), דיווחים במיילים, ממשקים לטלפונים ניידים (שלוחות סלולריות), אינטגרציה למערכות CRM ו-ERP וכל זה באופן מובנה ואינטראלי.

לקוחות רבים בחרו בנו לפתרון המרכזיה לעסק. החל מתהליך הקמת המרכזיה והשלוחות, דרך הטמעה ומתן הדרכות ועד לשירות שוטף באמצעות מוקד החברה הזמין לכם בכל פניה ובקשה.

שירות הקלטת שיחות

הקלטת השיחות בארגון וממשק ניהול וחיפוש שיחות

דוחות וסטטיסטיקה

מידע מפורט ומנוהל בדוחות עבור תעבורת השיחות

שיחות ועידה

ביצוע שיחות ועידה וחדרי ועידה מנוהלים ומתזומנים

ספר טלפונים

ספר טלפונים ארגוני ומנוהל ע"י הלקוח באופן עצמאי

נעימה בהמתנה

מוזיקה בהמתנה למענה עם אפשרות הטמעת קובץ לקוח

איחוד מסרים

העברת הודעות קוליות ופקסים לדוא"ל

שלוחות ושרותי קווים

שרותי קווים ושלוחות באמצעות מרכזית IP מתקדמת

ניהול תורים

שרות מתקדם לניהול תורי ההמתנה ומעגלי ההמתנה

bottom of page