ניהול תרחישים במרכזיה ואוטמציות
המענה המושלם במערכת CONNECT
לכל עסק צרכים מיוחדים משלו, אנחנו בקונקט נתמודד עם כל אתגר וניישם פתרונות באמצעות מערכת לניהול תרחישים ואוטמציות על מנת שלא תאבדו שום שיחה ותספקו מענה יעיל ומקצועי ללקוח ולמתקשרים אליכם!

אחת התכונות המובילות במערכת קונקט המתקדמת היא ממשק ניהול התרחישים והאוטומציות להגדרת שיחות וקווים. כלי זה מאפשר לעסקים להתאים באופן גמיש את פעילות המערכת לצרכים המשתנים של העסק, תוך שיפור חווית הלקוח והגברת היעילות התפעולית.
ניהול תרחישים הוא תהליך של תכנון, הגדרה ובקרה על הדרך בה שיחות טלפון מתקבלות, מנותבות ומטופלות בארגון. תרחישים אלו יכולים לכלול מגוון רחב של פעולות, כגון:
-
ניתוב שיחות חכם: הפניית שיחות לנציגים המתאימים ביותר, בהתבסס על גורמים כמו שעות הפעילות, עומסים בזמן אמת או צרכי הלקוח.
-
טיפול בזמני פעילות: ניהול אוטומטי של שעות פעילות המשרד, כולל טיפול מותאם לשיחות נכנסות מחוץ לשעות הפעילות.
-
אינטגרציה עם קול סנטר: ניהול תורים, חוויית המתנה מותאמת אישית, והפניית שיחות באופן דינמי.
-
אוטומציות בהתאמה אישית: יצירת כללים מותאמים אישית להתמודדות עם תרחישים מורכבים, כגון טיפול במקרי חירום, הודעות קוליות מותאמות או דיוור אוטומטי לנציגים.
-
אוטומציות למסרונים (SMS) במגוון תרחישים כגון: שליחת הודעה אוטומטית לכל מתקשר, שליחת קישור לצ'ט עם נציג בווטאספ, שליחת מיקום לניווט ועוד..
היתרונות של ניהול תרחישים ואוטומציות במערכת קונקט
1. שיפור חווית הלקוח
באמצעות ניהול תרחישים, ניתן לוודא שכל לקוח מקבל מענה מהיר, יעיל ואישי. לדוגמה:
-
שיחות נכנסות מחוץ לשעות הפעילות מופנות לתא קולי עם הודעה מותאמת אישית.
-
לקוחות יכולים לבחור מחלקות או שירותים מתוך תפריט אינטראקטיבי (IVR) המותאם לצרכיהם.
2. התייעלות תפעולית
כלי אוטומציה מאפשרים הפחתת עומסים על כוח האדם באמצעות פעולות אוטומטיות, כמו:
-
ניתוב שיחות המבוסס על עומס קווי בזמן אמת.
-
הודעות קוליות אוטומטיות המפנות לקוחות לערוצים דיגיטליים, כגון צ'אט או דואר אלקטרוני.
3. גמישות והתאמה לצרכים משתנים
עסקים גדלים ומשתנים, וניהול תרחישים מאפשר התאמה דינמית לצרכים חדשים:
-
פתיחה זמנית של קווים נוספים בזמני שיא.
-
יצירת תרחישים ייחודיים לאירועים או מבצעים.
ניהול תרחישים ואוטומציות במרכזיית קונקט הוא כלי מהפכני המאפשר לעסקים לייעל את תעבורת השיחות, לשפר את חווית הלקוח ולהתמודד בצורה מיטבית עם צרכים משתנים.
בעזרת תכנון נכון ויישום מקצועי, ניתן להפוך את מרכזיית קונקט לכלי אסטרטגי מרכזי שמקדם את הצלחת העסק לאורך זמן.