top of page
קול סנטר

מערכת קול סנטר מתקדמת

התקדמו למרכזיית קונקט בענן ושפרו את
יכולות המוקד הטלפוני שלכם

שירות לניהול תורים במרכזיית הענן - קונקט מספק לכם כלים יעלים לטיפול בריבוי שיחות באופן מנוהל ומקצועי.

מהיום לא תאבדו שום שיחה!

 

פתרון קול סנטר הינו אחד הדברים החשובים ביותר בארגון המעניק שירות מכל סוג (תמיכה / שירות לקוחות / מכירות ועוד) ללקוחות.

באמצעות הכלים המיוחדים שמערכת הקול סנטר של קונקט מספקת תוכלו להגיע ליותר לקוחות, תתמודדו באופן מיטבי עם עומסי שיחות ותוכלו לנתב אותן לנציגים ואנשי הקשר בארגון בצורה נכונה ויעילה.

זמני ההמתנה ושיעור השיחות הננטשות ירדו בצורה דרמטית ורמת השירות וזמן המענה יעלו באופן חד ומשמעותי!
בעזרת כלי פיקוח ובקרה מתקדמים תוכלו לדעת מקרוב על פעילות הנציגים והשיחות, תוכלו להגיב במהירות לכל תרחיש ובזמן אמת, ובכך תוכלו ליישם עמידה ביעדי המכירות, השירות והתמיכה.

 

חברתנו מעמידה לרשותכם פלטפורמה ייחודית לניהול מערך הקול סנטר שלכם ותעזור לכם לספק חווית שירות יוצאת דופן, לשפר וליעל את המוקדים, לנצל באופן מירבי את כח האדם ולשלוט בקלות על כל מערך השיחות במוקדים ובתורים השונים בחברתכם.

מסך זמן אמת קול סנטר
מסך נציג קול סנטר

בשימוש עם מערכת הקול סנטר של קונקט אנו נעניק ללקוח חווית התקשרות יוצאת דופן עם הכלים המתקדמים שקונקט מציעה
אפשר לייצר שיפור מיידי בטיב ובאיכות השירות ומתן מענה טלפוני מהיר ויעיל עם תכונות מתקדמות.

צוות ההטמעה שלנו ילווה אתכם במתן אפיון , ייעוץ ותכנון נכון לניהול המוקד שלכם תוך דגש על שימוש מירבי בתכונות המערכת, שיפור זמני ההמתנה, ניטור מלא של התורים והנציגים יחד עם צרכי העסק ותחום הפעילות שלכם.

מעקב אחרי פעילות השיחות

מערכת REAL-TIME " זמן אמת" תספק לכם מידע ומעקב מלא אחרי פעילות השיחות במוקד
באמצעות מסכי ניהול ומסכי זמן אמת

אינטגרציה למערכת CRM

בשילוב תוכנת ניהול קשרי לקוחות עם מערכת הקול סנטר תוכלו להינות מאינטגרציה הכוללת בין היתר: חיוג מתיק הלקוח, הקפצת מסך לקוח בשיחה נכנסת ושמירת הקלטת שיחה ב-CRM

תכונות מפקח ואחמ"ש

בקרו את שיחות הנציגים והשיחות הנכנסות באמצעות תכונות של: האזנה לשיחה, לחישה לנציג, חדירה והתערבות בשיחה וכן חיווי על סטטוס הנציג/השלוחה

ממשק ניהול ובקרה

באמצעות ממשק ניהול מובנה במרכזיית קונקט תוכלו לנהל את פעילות התורים, הנציגים והמרכזיה, כולל גישה לדוחות והקלטות שיחה

תהליך המתנה

בזמן ההמתנה של הלקוח למענה על ידי נציג בתור שיתפנה המערכת תשמיע "נעימה בהמתנה" ומידיי פעם תעדכן את המתקשר לגבי מיקומו בתור

גלישת שיחות

טיפול מיטבי במענה והעברת שיחות במקרים של עומסים במוקד, העברת השיחות ליעדי גיבוי במרכזיה או מחוצה לה, העברה להשארת הודעה וקבלה במייל

הקלטת שיחות

המערכת תקליט את שיחות המוקד והתורים כולל הנציגים המשרתים ובכך תוכלו לבדוק את טיב השיחות והשירות של הנציגים ובקלות לשלוף הקלטות שיחות עם הלקוחות

ניהול שעות פעילות וניתוב

נהלו בקלות וביעילות את שעות הפעילות של המוקדים באופן אוטומטי בימים ובשעות הפעילות והגדרת ניתוב שיחות בהתאם לזמני העבודה של המוקד

bottom of page