שאלות נפוצות מרכז הידע
ריכזרנו עבורכם את כל השאלות ואת הידע הנדרש במקום אחד למרכזיה בענן לעסקים
מרכזיה בענן, המכונה גם IP Centrex, היא מרכזיה וירטואלית המופעלת משרתים ברחבי העולם ומספקת שירותי טלפוניה לעסקים וארגונים דרך האינטרנט. השרידות היא אחד היתרונות הבולטים של מרכזיה בענן, שכן היא אינה תלויה בחשמל או ברשת מחשוב מקומית, ומאפשרת חיבור שלוחות מכל מקום בעולם. זה מהווה פתרון אידיאלי לעסקים עם ריבוי סניפים. מרכזיה בענן קונקט מספקת שירותי גיבוי ושרידות באמצעות מספר שרתים, עם חיבור מוצפן ומאובטח של השלוחות לשרת המרכזיה שלנו.
מרכזיה בענן, בניגוד למרכזיה פיזית, אינה דורשת ציוד מקומי, התקנה מורכבת או תפעול יקר. השירות מתבצע כולו דרך האינטרנט, עם ניהול מרכזי, גיבוי מובנה, שרידות גבוהה ואפשרות לחיבור מכל מקום. מרכזיות טלפון לעסקים בענן גמישות ומאפשרות הוספה או הסרה של שלוחות בקלות, שדרוגים אוטומטיים והפחתה בעלויות האחזקה השוטפת.
נתב שיחות חכם מוביל את המתקשרים דרך מענה קולי מוקלט לקבלת מענה ישיר ומהיר למחלקות השונות, שלוחות, קבוצות צלצול ותת-מחלקות. הנתב של מרכזיית קונקט מאפשר הגדרת זמני פעילות וניתוב מותאם לשעות שונות ותאריכים ספציפיים, תוך הצגת מידע מתאים למתקשרים אפילו מחוץ לשעות העבודה.
טלפון IP מתחבר לרשת האינטרנט ולא לכבלי נחושת ייעודיים כמו במרכזיות מסורתיות. החיבור למרכזיית הענן מתבצע באופן מאובטח, והטלפון עצמו מציע יתרונות כגון צג צבעוני, איכות שמע HD ודיבורית איכותית. בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של טלפוני IP בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.
בין הפיצ'רים המתקדמים במרכזיית קונקט בענן: ניהול תורים, הקלטת שיחות, ניתוב שיחות IVR, ממשק ניהול מתקדם, אינטגרציה למערכות CRM, חיבור שלוחות סלולריות, שירות פקס למייל, דוחות בזמן אמת, תזמון תרחישים, אפשרות לעבודה מרחוק ותמיכה בעברית מלאה.
אחד הדברים הכי חשובים בעסק במתן מענה מכל סוג ללקוחות ולמתקשרים פוגש אותנו גם כאשר לא הצלחנו לענות לשיחה הנכנסת מכל סיבה שהיא, לשם כך מערכת קונקט מצוידת במנגנון חכם אשר מזהה ששיחה נותרה ללא מענה ומיד שולחת לכם מייל על ידיעה שלא נענתה עם תאריך ושעה ומס' המתקשר כך שגם במקרה כזה תוכלו לחזור לשיחה שלא נענתה במהירות ויעילות רבה.
מרכזיית קונקט תדע באפיון נכון להתמודד עם כל התרחישים!
בנוסף מאחר ולמרכזיית קונקט ממשק ניהול ורישום שיחות , תמיד תוכלו לגשת לממשק ולהפיק חתך של שיחות שלא קיבלו מענה ובכך גם למדוד את טיב השירות בעסק, לזהות מגמות ולחשב מחדש את המסלול הנכון ביותר.
מרכזיות קונקט בענן כוללות ממשק ניהול בעברית, התקנה מהירה, שרידות גבוהה, הצפנה ואבטחת מידע ברמה מתקדמת, גיבויים אוטומטיים ושירותי ענן מאובטחים בישראל. המערכת תומכת בשלוחות סלולריות, אינטגרציה מלאה ל-CRM, והכל בגמישות מקצועיות וללא צורך בתחזוקה מורכבת מצד הלקוח. לקוחות קונקט נהנים מכל התכונות והממשקים המובנים במרכזיה וזאת ללא תוספת תשלום, אנו מאמינים כי הערך לכסף שלכם הוא גבוה ומספקים את כל הממשקים באופן מובנה וללא עלות.
מרכזיה סלולרית מאפשרת חיבור שלוחות דרך רשת הסלולר באמצעות כרטיס סים , תוך שמירה על תפקוד מלא ללא תלות באינטרנט. זהו פתרון אידיאלי לעסקים שעובדיהם מתניידים תכופות או עובדים במקומות ללא גישה אינטרנטית קבועה.
שלוחה סלולרית במרכזיית הענן קונקט מעניקה לכם את החופש לנוע לכל מקום עם הנייד האישי שלכם ועדיין להיות מחוברים לעסק.
במרכזיית קונקט בענן, ניתן למצוא ולנהל שיחות מוקלטות בקלות דרך ממשק רישום השיחות וההקלטות בממשק הניהול על ידי חיפוש לפי מספרים חתכים כגון: מספר מקור, מספר יעד, מספר שלוחה, שם שלוחה ועוד... המערכת מאפשרת גישה נוחה ומאובטחת להקלטות, עם אפשרות לחיפוש לפי מספר טלפון, תאריך, זמן ואף על פי שם המשתמש במערכת. כל ההקלטות מאוחסנות בענן עם אבטחה גבוהה לשמירה על פרטיות המידע.
FAX2MAIL הוא שירות שמאפשר קבלה ושליחה של פקסים ישירות מתוך הדואר האלקטרוני שלך, בלי צורך במכונת פקס פיזית. בעזרת מרכזיית קונקט בענן, ניתן לשלוח ולקבל פקסים כקובץ PDF, תוך שמירה על אבטחה וסודיות המידע, ובכך להפחית את עלויות התחזוקה ולשפר את יעילות העבודה.
בקונקט , שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית עומדים בראש סדר העדיפויות. אנו מעניקים ליווי צמוד לכל לקוח מרגע בחירת הפתרון, דרך ההתקנה וההדרכה ועד לשירות שוטף ותמיכה טכנית זמינה. מוקד השירות שלנו זמין במענה מהיר, כולל אופציה לשירותי תמיכה 24/7 ללקוחות עסקיים. השירות שתקבלו הוא אישי, אדיב נעים ומקצועי לצד זמינות גבוהה!
מרכזיית קונקט בענן מציעה גמישות רבה בטיפול בתרחישים שונים. תוכנית הניהול שלנו מאפשרת לכם להתאים את המערכת לצרכים ספציפיים, כולל תזמון ניתוב שיחות לפי שעות פעילות, ניתוב שיחות חרום, והגדרות עבור ימי חג ואירועים מיוחדים. הכול ניתן לשליטה ממשק אחד נוח וידידותי למשתמש.
ניהול תורים במרכזיית קונקט בענן מספק פתרון לארגון וניהול תורי המתקשרים אליכם. המערכת מאפשרת ניהול זמן המתנה, תזמוני השיחות והפצת העומס בין השלוחות באופן אוטומטי, ומבטיחה שהלקוחות שלכם יקבלו את השירות בזמן הטוב ביותר ובצורה היעילה ביותר.
מרכזיית קונקט בענן מצוידת במגוון תכונות מתקדמות לטיפול יעיל בתקשורת העסקית. תכונות אלו כוללות אינטגרציה עם CRM, ניתוב שיחות חכם, שירותי FAX2MAIL, ניהול תורים, והקלטת שיחות. הכל מובנה בממשק משתמש נקי ופשוט, מה שמאפשר לכם לנהל את המערכת בקלות וביעילות.
כן, מרכזיית קונקט בענן מציעה מגוון חבילות דקות שיחה גמישות שנועדו להתאים לצרכים השונים של כל עסק. ניתן לבחור חבילה בהתאם למספר השלוחות, הנפח התקשורתי הנדרש והיקף השימוש המשוער, כך שתמיד תקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר לעסק שלכם.
בהחלט ניתן! מרכזיית קונקט בענן מאפשרת אינטגרציה מלאה עם מערכות CRM. זה מאפשר לכם לסנכרן נתונים בין המרכזיה ל-CRM שלכם, כולל שיחות נכנסות ויוצאות, הקלטות, פרטי לקוחות ועוד, כדי לשפר את השירות ללקוחות ולהגביר את יעילות העבודה.